Varen ble lagt i handlekurven din!

Til betaling Fortsett å handle

Forsendelse og retur

Forsendelse
Vi sender alltid våre varer med Posten hvis ikke annet er avtalt. Dersom du trenger mer informasjon om levering eller betaling, kan du ta kontakt med vår kundeservice. Fraktkostnader blir automatisk beregnet i butikken, og er inkludert i din kjøpspris ut i fra metodene du selv har valgt.

Transportskader
Hvis varen er skadet ved mottakelse hos kjøper SKAL reklamasjon i første rekke gjøres til fraktfører (Posten) og anføres på fraktbrev/følgeseddel. Send så kopi av fraktbrev med anmerkning til oss slik at vi kan hjelpe til å rydde opp og sende deg et nytt produkt.

Angrerett og Retur
Private som kjøper en vare på Internett har 14 dagers angrefrist i henhold til norsk lov. Varen skal da returneres i ubrukt tilstand, i original emballasje og uskadet. Transportkost tilfaller kunden ved retur. NB! Varen skal IKKE returneres i postoppkrav, og vil i så måte ikke bli hentet. Portoomkostninger refunderes ikke, og vi beregner et administrasjonsgebyr på 50,- for å dekke våre omkostninger knyttet til pakketering, emballasje og frakt til nærmeste postkontor.